#1
RESPONSIVE SITE
Είναι γεγονός ότι οι πιθανοί πελάτες προσπαθούν να βρουν την εταιρεία σας μέσω της ιστοσελίδας του, χρησιμοποιώντας κινητά τηλέφωνα και tablet, είτε η ιστοσελίδα έχει βελτιστοποιηθεί για τη χρήση τους είτε όχι. Για να κερδίσετε αυτούς τους πελάτες, θα πρέπει κατ’ αρχάς να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας εμφανίζεται σωστά και λειτουργεί απρόσκοπτα σε κάθε συσκευή.
Πολύ πιο σημαντική από την εφαρμογή για κινητές συσκευές είναι η διασφάλιση μιας ανταποκρίσιμης ιστοσελίδας που λειτουργεί καλά σε κινητές συσκευές, Επίσης, είναι πολύ πιο απαραίτητη για τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις, καθώς, οι πελάτες δεν θα είναι πρόθυμοι να κατεβάσουν διαφορετική εφαρμογή για κάθε site.
Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι ο καιρός που η ιστοσελίδα μας αρκούσε να δείχνει ωραία σε desktop συσκευές και μόνο έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Με την πρόσβαση από κινητές συσκευές να έχει προσπεράσει αυτή από desktop, το να έχεις μια ιστοσελίδα η οποία να είναι φιλική προς όλες τις συσκευές και μεγέθη οθονών είναι περισσότερο από απαραίτητο πλέον.
#2
Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ
Έρευνες έχουν δείξει ότι ο μέσος χρόνος φόρτωσης της σελίδας σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι 6,5 δευτερόλεπτα.
Ο βέλτιστος στόχος για τις ιστοσελίδες θα πρέπει να είναι έως 2 δευτερόλεπτα, Αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό για χρήστες κινητών τηλεφώνων, όπου οι ταχύτητες σύνδεσης δεν είναι πάντοτε αξιόπιστες. επισημαίνεται ότι ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στα ποσοστά μετατροπής σε σύγκριση με άλλες μετρήσεις του ενδιαφέροντος των χρηστών.Η βελτιστοποίηση Ταχύτητας Φόρτωσης του site σας πρέπει να είναι απο τις πρώτες προτεραιότητες σας.
#3
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ
Το κείμενο στη σελίδα προορισμού θα πρέπει να περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα. Κάθε λέξη εξυπηρετεί έναν σκοπό: να πείσει τον χρήστη να παραμείνει στη σελίδα. Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να προσπαθήσετε να εντυπωσιάσετε πιθανούς πελάτες με λεπτομερείς περιγραφές και ολοκληρωμένες πληροφορίες. Ωστόσο, οι χρήστες διαδικτυακών υπηρεσιών τείνουν να σαρώνουν το περιεχόμενο και τα μεγάλα τμήματα κειμένου μπορεί να τους αποθαρρύνουν, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούν κινητό.
#4
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Το ίδιο αισθάνεται και όταν η ιστοσελίδα διαθέτει την κατάλληλη τεχνολογία για την ασφαλή επεξεργασία ευαίσθητων πληροφοριών πληρωμής. Το πιστοποιητικό ασφαλείας (ssl) βοηθάει στο αν έχουμε μια αξιόπιστη και ασφαλή ιστοσελίδα . Μέχρι και πριν λίγο σχετικά καιρό, αν η ιστοσελίδα σας δεν παρείχε τη δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών online (πχ eshop), το πιστοποιητικό ασφαλείας (SSL)θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως… πολυτέλεια.

Πιστοποιητικό Ασφαλείας
SSL
Σήμερα πλέον είναι απλά ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.
Οι λόγοι πολλοί με τους κυριότερους να είναι: