#1

RESPONSIVE SITE

Είναι γεγονός ότι οι πιθανοί πελάτες προσπαθούν να βρουν την εταιρεία σας μέσω της ιστοσελίδας του, χρησιμοποιώντας κινητά τηλέφωνα και tablet, είτε η ιστοσελίδα έχει βελτιστοποιηθεί για τη χρήση τους είτε όχι. Για να κερδίσετε αυτούς τους πελάτες, θα πρέπει κατ’ αρχάς να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας εμφανίζεται σωστά και λειτουργεί απρόσκοπτα σε κάθε συσκευή.

Πολύ πιο σημαντική από την εφαρμογή για κινητές συσκευές είναι η διασφάλιση μιας ανταποκρίσιμης ιστοσελίδας που λειτουργεί καλά σε κινητές συσκευές, Επίσης, είναι πολύ πιο απαραίτητη για τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις, καθώς, οι πελάτες δεν θα είναι πρόθυμοι να κατεβάσουν διαφορετική εφαρμογή για κάθε site.

Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι ο καιρός που η ιστοσελίδα μας αρκούσε να δείχνει ωραία σε desktop συσκευές και μόνο έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Με την πρόσβαση από κινητές συσκευές να έχει προσπεράσει αυτή από desktop, το να έχεις μια ιστοσελίδα η οποία να είναι φιλική προς όλες τις συσκευές και μεγέθη οθονών είναι περισσότερο από απαραίτητο πλέον.

των χρηστών συνδέεται στο internet καθημερινά 60%
των χρηστών χρησιμοποιεί 2 συσκευές για τη διασύνδεση του στο internet (desktop, smartphone ή tablet) 35%
των χρηστών χρησιμοποιεί 3 συσκευές για τη διασύνδεση του στο internet (desktop, smartphone ή tablet) 20%
των χρηστών έχει πρόσβαση στο internet με την ίδια συχνότητα τόσο από desktop όσο και από mobile συσκευές 52%

#2

Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ

Έρευνες έχουν δείξει ότι ο μέσος χρόνος φόρτωσης της σελίδας σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι 6,5 δευτερόλεπτα.

Ο βέλτιστος στόχος για τις ιστοσελίδες θα πρέπει να είναι έως 2 δευτερόλεπτα, Αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό για χρήστες κινητών τηλεφώνων, όπου οι ταχύτητες σύνδεσης δεν είναι πάντοτε αξιόπιστες. επισημαίνεται ότι ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στα ποσοστά μετατροπής σε σύγκριση με άλλες μετρήσεις του ενδιαφέροντος των χρηστών.Η βελτιστοποίηση Ταχύτητας Φόρτωσης του site σας πρέπει να είναι απο τις πρώτες προτεραιότητες σας.

#3

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ

Το κείμενο στη σελίδα προορισμού θα πρέπει να περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα. Κάθε λέξη εξυπηρετεί έναν σκοπό: να πείσει τον χρήστη να παραμείνει στη σελίδα. Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να προσπαθήσετε να εντυπωσιάσετε πιθανούς πελάτες με λεπτομερείς περιγραφές και ολοκληρωμένες πληροφορίες. Ωστόσο, οι χρήστες διαδικτυακών υπηρεσιών τείνουν να σαρώνουν το περιεχόμενο και τα μεγάλα τμήματα κειμένου μπορεί να τους αποθαρρύνουν, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιούν κινητό.

  • Διατηρήστε το κείμενο σύντομο, περιλαμβάνοντας μόνο τα ευκολονόητα, κύρια σημεία και επισημάνετε τις απαραίτητες πληροφορίες.

  • Χρησιμοποιήστε σαφή και ελκυστικά οπτικά στοιχεία, για να προβάλλετε τα πλεονεκτήματα της επιχείρησής σας.
  • Αποφύγετε τις λεπτομέρειες που σας φαίνονται ελκυστικές.

#4

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το ίδιο αισθάνεται και όταν η ιστοσελίδα διαθέτει την κατάλληλη τεχνολογία για την ασφαλή επεξεργασία ευαίσθητων πληροφοριών πληρωμής. Το πιστοποιητικό ασφαλείας (ssl) βοηθάει στο αν έχουμε μια αξιόπιστη και ασφαλή ιστοσελίδα . Μέχρι και πριν λίγο σχετικά καιρό, αν η ιστοσελίδα σας δεν παρείχε τη δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών online (πχ eshop), το πιστοποιητικό ασφαλείας (SSL)θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως… πολυτέλεια.

Η ασφάλειά της ιστοσελίδας το Α και το Ω

Πιστοποιητικό Ασφαλείας

SSL

Σήμερα πλέον είναι απλά ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.
Οι λόγοι πολλοί με τους κυριότερους να είναι:

  • Η ολοένα και μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση των χρηστών σε θέματα ασφαλείας και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων. Πολύ απλά αν δεν έχεις SSL και διαθέτεις ηλεκτρονικό κατάστημα πολλοί είναι αυτοί που δεν θα προχωρήσουν σε αγορά από το eshop σου.
  • Η κρυπτογράφηση μέσω HTTPS είναι επίσημα πλέον και δια στόματος Google, ranking factor δηλαδή παράγοντας κατάταξης της ιστοσελίδας μας στα SERPs (Search Engine Result Pages). Με απλά λόγια: έχεις SSL, βλέπεις ένα μικρό boost στη Google. Δεν έχεις SSL, κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια και βλέπεις τους υπόλοιπους που το ενεργοποιούν να σε… προσπερνούν!

  • Από τον Ιανουάριο του 2017 με την έλευση της έκδοσης 56 του Google Chrome, σελίδες που απαιτούν την πληκτρολόγηση κωδικών ασφαλείας ή πιστωτικών καρτών θα φέρουν την ένδειξη “Not Secure” αν δεν διαθέτουν έγκυρο πιστοποιητικό ασφαλείας SSL Σε επόμενες εκδόσεις που θα ακολουθήσουν η ένδειξη θα είναι ακόμα πιο έντονη με κόκκινο χρώμα συνοδευόμενη από το σχετικό τρίγωνο του κινδύνου.